8. mars 2010

Kremsniffing!

Da var det på tide med litt blogging igjen, og siden sist så har jeg bytte navn på bloggen :P ble litt lei av den andre..ehm, vi har hatt besøk av Cathrine fra Norge, så da var vi i Liverpool, Birmingham og så på Wolves vs Chelsea, som ikke var noe gøy å være på, meget skuffet over den kampen der, menmen. Det var veeldig hyggelig med besøk ihvertfall =D Blir så stille her i kåken etter folk drar, så rart å gå fra liv til stillhet :p menmen, så har jo også foreldrene til Caroline vært på besøk :) Da så vi på Wolves vs. Manu, utrolig spennende kamp =D storfornøyd med den!

Ellers så driver vi jo på med dette skolegreiene så godt vi kan, er ikke alltid like lett! Men det går ihvertfall riktig vei :) Ellers så har vi også gått tur i denne fine været som vi har nå, sola skinner og varmer oss :)
Tjaa, hva mer skal jeg skrive..? hmm..joh, ang tittelen, jeg var så utrolig smart når jeg skulle lukte på en lotion istad, trykte litt for hardt, og alt spratt i ansiktet, så jah, derfor kremsniffing :P
øhm.. jaah, det er BARE 16 DAGER TIL JEG DRAR TIL CANADA =D årleeeeit! også reiser jeg en tur hjem i helgen :) ellers trur jeg at jeg starter å bli forskjøla :( irriterendeeee..men jah!

tjææ, dett var dett ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar